A.G

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 329
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


صفحه قبل 1 صفحه بعد

IQ سنجي

IQ سنجي

IQ شما چقدر است؟

آنلاين IQ خودت چك كنید

 

 

IQ خود را چك كنيد

 

شيوه تست :
ابتدا بعد از كامل شدن صفحه گزينه English  را  انتخاب كنيد سپس از منوي بعدي گزينهStart  و در انتها نيز گزينه Start   دوباره انتخاب كنيد.  حال ميتوانيد به مجموع 39 تست كه به صورت پي در پي براي شما مي آيد پاسخ دهيد تست ها به ترتيب از آسان به سخت در نظر گرفته شده اند ، كه تست ها به صورت هشت جوابي هوشمند به همراه نمره منفي مي باشند وهر چه قدر تعداد بيشتري تست را پاسخ دهيد ، پاسخ تست IQ  شما دقيق تر خواهد بود ... و نيز اگر وقت پاسخ گويي به همه تست ها را نداريد ميتوانيد تا آنجا كه قادر به پاسخ هستيد ادامه دهيد  در انتها و پس از پاسخ به همه و يا قسمتي از تست ها با انتخاب گزينه Menu  در گوشه سمت راست صفحه و زدن كليد Send  ميتوانيد پاسخ تست IQ  خود را ببينيد . وقت پاسخ گويي شما به كليه سوالات 40 دقيقه ميباشد. ميتوانيد سوال هايي را كه قادر به پاسخ آن نيستيد رد كنيد و با دكمه فلش به سمت راست در پايين صفحه به سوال بعدي برويد.
مقياس IQ :
پايين تر از 60
بين 60 تا 90
بين 90 تا 110
بين 110 تا 130
بالاتر از 130
 هوش بسيار پايين
 هوش  پايين
 هوش معمولي
 هوش بالا
هوش فوق العاده
Very low IQ
Low IQ
Normal IQ
High IQ
Very High IQ

 

براي شروع تست

اينجا

كليك كنيد

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:IQ سنجي, IQ شما چقدر است؟, آنلاين IQ خودت چك كنید , IQ خود را چك كنيد , شيوه تست : ابتدا بعد از كامل شدن صفحه گزينه English , را انتخاب كنيد, سپس از منوي بعدي گزينهStart ,و در انتها نيز گزينه, Start , دوباره انتخاب كنيد,, حال ميتوانيد, به مجموع 39 تست كه به صورت پي در پي براي شما مي آيد پاسخ دهيد تست ها ,به ترتيب از, آسان ,به ,سخت, در نظر گرفته شده اند , كه تست ها به صورت هشت جوابي هوشمند به همراه نمره منفي مي باشند وهر چه قدر تعداد بيشتري تست را پاسخ دهيد , پاسخ تست IQ شما دقيق تر خواهد بود ,,, و نيز اگر وقت پاسخ گويي به همه تست ها را نداريد ميتوانيد تا آنجا كه قادر به پاسخ هستيد ادامه دهيد در انتها و پس از پاسخ به همه و يا قسمتي از تست ها با انتخاب گزينه Menu در گوشه سمت راست صفحه و زدن كليد Send ميتوانيد پاسخ تست IQ خود را ببينيد , وقت پاسخ گويي شما به كليه سوالات 40 دقيقه ميباشد, ميتوانيد سوال هايي را كه قادر به پاسخ آن نيستيد رد كنيد و با دكمه فلش به سمت راست در پايين صفحه به سوال بعدي برويد, مقياس IQ : پايين تر از 60 بين 60 تا 90 بين 90 تا 110 بين 110 تا 130 بالاتر از 130 هوش بسيار پايين هوش پايين هوش معمولي هوش بالا هوش فوق العاده Very low IQ , Low IQ , Normal IQ , High IQ Very High IQ , براي شروع تست, اينجا كليك ,كنيد, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تست خودشناسی جالب (تست روانشناسی و هوش)

 

یک تست ساده و جذاب که باید با صداقت به سوالات ان پاسخ دهید ( با جواب دادن به سوالات از میزان و دوام عشق خود اطلاع می یابید )
سوال اول:شما به طرف خانه کسی که دوست دارید می روید.دو راه برای رسیدن به انجا وجود دارد:یکی کوتاه و مستقیم است که شما را سریع به مقصد می رساند ولی خیلی ساده و خسته کننده است اما راه دوم به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر است ولی پراز مناظر زیبا و جالب است.حال شما کدام راه را برای رسیدن به خانه محبوبتان انتخاب می کنید؟راه کوتاه یا بلند؟


سوال دوم:در راه دو بوته گل رز می بینید .یکی پر از رزهای قرمز و دیگری پر از رزهای سفید.شما تصمیم می گیرید 20 شاخه از رزها را برای او بچینید.چند تا را سفید و چند تا را قرمز انتخاب میکنید
(شما می توانید یا همه را یا از ترکیب دو رنگ انتخاب کنید)

20 شاخه رز قرمز


سوال سوم:بالاخره شما به خانه او می رسید .یکی از افراد خانواده در را بر روی شما باز           میکند.شما می توانید از انها بخواهید که دوستتان را صدا بزند.یا اینکه خودتان او را خبر کنید.حالا چکار می کنید؟


سوال چهارم:شما وارد منزل شده به اتاق او می روید ولی کسی انجا نیست.پس تصمیم می گیرید رزها را همانجا بگذارید.ترجیح می دهید انها را لب پنجره بگذارید یا روی تخت؟


سوال پنجم:شب می شود شما و او هر کدام در اتاقهای جداگانه ای می خوابید.صبح زمانی که بیدار شدید به اتاق او می روید:به نظر شما وقتی که انجا می روید او خواب است یابیدار؟

سوال اخر: وقت برگشتن به خانه است ایا راه کوتاه و ساده را انتخاب میکنید؟
یا ترجیح می دهید از راه طولانی و
جالب تر بروید؟

 

جواب ها در ادامه ی مطلب ..............................


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب: یک تست ساده و جذاب که باید با صداقت به سوالات ان پاسخ دهید ( با جواب دادن به سوالات از میزان و دوام عشق خود اطلاع می یابید ) سوال اول:شما به طرف خانه کسی که دوست دارید می روید,دو راه برای رسیدن به انجا وجود دارد:یکی کوتاه و مستقیم است که شما را سریع به مقصد می رساند ولی خیلی ساده و خسته کننده است اما راه دوم به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر است ولی ,پراز مناظر زیبا و جالب است,حال شما کدام راه را برای رسیدن به خانه محبوبتان انتخاب می کنید؟راه کوتاه یا بلند؟ سوال دوم:در راه دو بوته گل رز می بینید ,یکی پر از رزهای قرمز و دیگری پر از رزهای سفید,شما تصمیم می گیرید 20 شاخه از رزها را برای او بچینید,چند تا را سفید و چند تا را قرمز انتخاب میکنید (شما می توانید یا همه را یا از ترکیب دو رنگ انتخاب کنید) 20 شاخه رز قرمز سوال سوم:بالاخره شما به خانه او می رسید ,یکی از افراد خانواده در را بر روی شما باز میکند,شما می, توانید از انها, بخواهید ,که, دوستتان را صدا بزند,یا اینکه ,خودتان ,او را ,خب,ر کنید,حالا چکار می کنید؟, سوال چهارم:شما وارد منزل, شده ,به اتاق, ا,و م,ی روید ولی کسی انجا نیست,پس تصمیم, می ,گیرید رزها را همانجا بگذارید,ترجیح می دهی,د انها را لب, پنجره ,بگذارید یا روی تخت؟ سوال پنجم:شب می شود شما و او هر کدام در اتاقهای جداگانه ای می خوابید,صبح زمانی که بیدار شدید به اتاق, او, می روید:به نظر, شما وقتی, که انجا می, روید او خ,واب است یابیدار؟, سوال اخر: وقت, برگشتن, به, خان,ه است ایا راه ,کوتاه و, ساده را انتخاب میکنید؟ ,یا ترجیح, می دهید ا,ز راه طولانی و, جالب ,تر بروید؟,تست خودشناسی جالب (تست روانشناسی و هوش) ,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

! توجه !

1.


   

2. در صورت نیاز به نرم افزار یا هر مورد مشابه لطفا مورد مورد نظر خود را در قسمت " نظر بدهید" اعلام بفرمایید  .

3. برای ترجمه ی مطالب و یا مشاهده ی مطالب و وبلاگ به زبان مورد نظر بر روی پرچم مربوط به آن زبان را در انتهای وبلاگ کلیک بفرمایید.

4. کپی برداری یا استفاده از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع  (a.g.loxblog.com)  مجاز می باشد.

5. لطفا با عضویت و ارسال مطالب خود به این وبلاگ ما را در اداره و هرچه بهتر کردن این وبلاگ یاری کنید و توجه داشته باشید که مطالب با نام خود شما در وبلاگ ثبت خواهد شد . 

 

                                                                                                             باتشکر

                                                                                                     علی رضا  غفاریان

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: یک شنبه 1 اسفند 1398برچسب:توجه + , علی رضا غفاریان , alireza ghaffarian , a,g,loxblog,com , A,G, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد / a.g.loxbog.com تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به

ابزار پرش به بالا